Mys va det ja :)

Fast med mig själv, å sparkdräkten är ju såklart med, ett måste.. I dag har jag jobbat i mella 7-15, var gött schleten å trött efter onsdagens utgång då jag missade en natts sömn, men värt var det. När jag kom hem var jag jätte party sugen men efter ett glas vin blev jag tröttare å segare än nånsin så det blev en hemma kväll vilket är bra eftersom att det är jobb i morgon. Jobbar kväll så blir lugnt i morgon med. På söndag skall jag hämta min lilla gumma på landvetter som varit i London. Det är min helg det än så länge. Va ska ni göra??

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Sanna. Hoppas allt är bra med dig och att du trivs bra i din lägenhet.Kram från din gamla moster.

2011-09-14 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0