Vill ut å springa.

Jag är sjukt sugen på att gå ut å springa i skogen i dag. Men det kan jag ju bara glömma, dumma knän. Men så fort jag blivit bra i knän så skall jag börja jobba upp min kondition å ge mej ut å springa. I dag får jag nöja mej med att gymma hos sjukgymnasten. Men det är inte fy skam det heller. Nu när jag varit sängliggandes såhär länge så blir man sjukt sugen på att börja träna. Men som vanligt blir man sugen på sånt man inte kan göra just nu. Men hoppas verkligen att det suget finns kvar så fort jag blivit frisk. Startade i alla fall morgonen med en nyttig frukost så att jag skall få ut ännu mer av min träning hos sjukgymnasten sedan. Det blev en tallrik havregrynsgröt å ett ägg å jag blev verkligen proppmätt. Det märks verkligen att min magsäck har krypt nu sedan jag blev sjuk. Men det är ju bara bra det haha.

Har lyssnat på Shakira hela morgonen. Både gamla å nya låtar. Gillar ni Shakira?






Kommentarer
Postat av: Anna M

Hej Sanna. Grattis till lägenheten. Hoppas att du mår bättre. Jag antar att du liksom jag och Sofia saknar Rebecca.Jag tänker på henne hela tiden och har fortfarande lite svårt att förstå att vi aldrig mer får träffa henne. Ha det så bra så ses vi snart.

Kram och krya på dig.

2011-05-20 @ 13:26:25
Postat av: Sanna

SVAR TILL ANNA: Tack så mycket :)Ni får komma å hälsa på mej sedan. Jo jag tänker med på Becca hela tiden. allt känns så overkligt. Man har fortfarande inte fattat att det är sant. :( Hur är det med dej å Sofia?

Många kramar

2011-05-20 @ 14:59:48
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0