Vill bli frisk......

Ni får nöja er med denna bild, tagen i dag. Det var den enda jag hade som var ny.
Sjuk,osminkad å jävligt schleten! På väg in i duschen!


Ja nu var det ju väldigt längesedan man bloggade. Fick lite blogg sug i dag. Från ingenstans. Mycket har hänt sen sist. Om jag lyckas hålla igång bloggen så vem vet jag kanske berättar. Har vart sjukskriven hela 2 månader i från jobbet. Då jag fick problem i mitten av februari med mitt ena knä. I dag har jag problem med båda knäna å ena fotleden. Men har äntligen fått en medicin som kanske kommer att hjälpa mig. Kanske borde ägna ett helt inlägg åt min sjukdoms historia i ett långt inlägg om någon är sugen på att höra? Alla olika sjukhus å allt flängande hit å dit? Skall fundera på om jag orkar skriva ner å berätta. Bloggar mer i kväll. Nu skall jag slänga på mig kläder då jag precis kommit ur duschen. Hörs sen då bloggen

Puss o Kram/ Sanna!

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jag läser å följer, många kramar.

2011-05-14 @ 17:31:39
Postat av: Bettan

Åh va kul :) äntligen!

2011-05-14 @ 19:41:15
Postat av: Annika

Var roligt att du har börjat blogga igen =) Nu får jag läsa om dina små äventyr och höra hur det går för dig och dina ben. KRAM PÅ DIG <3

2011-05-14 @ 19:54:01
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0