Trött å jävlig!

I dag är det en sådan dag som man helst inte vill vakna upp till. Allt känns tråkigt å jobbigt. Känns typ som att hela världen går i mot mig. Jag är trött å har ont i mina ben. Är både psykiskt å fysiskt trött. Men det är väl inte så konstigt att känna såhär efter allt tråkigt som har hänt. På fredag är det begravning och det känns hemskt att Becca är borta. Det är först nu som man börjar fatta att det inte är någon jävla mardröm utan verklighet. Jag hoppas verkligen du har det bra där uppe i himlen. Du var alldeles för ung för att dö. Livet är bra orättvist. Egentligen skall inte jag ligga här hemma å gnälla över min verk i mina ben för det finns dom som har det tusen gånger värre. Becca var en utav dom.

Nu får klockan snart slå 15, för då skall jag ner å träna med min sjukgymnast. Behöver få något annat att tänka på. Våra spark dräkter har heller inte kommit ännu, dom skulle kommit i fredags men Robin fick ett mejl om att dom är max tre arbets dagar försenade. Så senast onsdag borde dom komma. Himla lång leverans tid på dom, segt.

Längtar tills 1 juli då jag får nycklarna till mina lägenhet. Vill flytta nu. Behöver något att sysselsätta mej med. Skall troligen börja jobba då igen med.

Ne usch vilket jävla depp inlägg det blev då. Men som sagt i dag är jag inte på humör. Hoppas det vänder!

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Man får deppa. Klart man ska deppa. Många kramar.

2011-05-30 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0