Tidig morgon.

I dag var jag tvungen att gå upp kl 7 för jag skulle ha min första träff med sjukgymnasten i dag kl 8.
Besöket gick jätte bra. Hon kollade min rörlighet i knäna å la upp en plan på hur hon skall kunna göra mig mer rörlig. Så på onsdag sätter jag i gång på riktigt. Å sen igen på fredag, då blir det gym maskiner på sjukhuset. Sen om en vecka blir det sjukgymnastik i simhallen i en bassäng. Hoppas att detta kommer gå fort så att jag kan börja röra mig bland folk igen. Vill ju komma i gång nu. Det har gått alldeles för lång tid nu. Men nu börjar jag känna av att medicinen har börjat göra mig lite bättre. Men läkaren sa att det kan ta upp till 2 månader innan jag känner mig helt åteställd å det har endast gått 3 veckor. Men dom är inte ens säkra på att detta är rätt medicin för mig, det ser man med tiden.
Skall snart försöka ge mej ut på en liten mini promenad med mamma för att få lite träning varje dag.
Har även fått tränings schema på hur jag skall träna mina leder hemma. Så nu jävlar skall jag komma i gång. Hoppas ni får en underbar dag.



Kram Sanna!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att det går bättre för dig. Du har i alla fall rätt inställning, så snart är du nog på benen igen och kan ut, njuta av sommaren och festa lite.

2011-05-16 @ 10:38:26
URL: http://www.scandinavianstuff.com
Postat av: Fidde

Gött att du mår bättre. Slipper du gå på alla underliga undersökningar och ligga på sjukhus hela tiden nu då?

2011-05-16 @ 11:42:30
Postat av: Stefan L

Det är riktigt roligt att läsa att saker går åt rätt håll.

2011-05-16 @ 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0