Sorry kåmpisar.

Glömde totalt bort att uppdatera bloggen igår, för jag vill ju försöka skriva minst ett inlägg om dagen, men hoppas ni förlåter mig. I dag har jag vart på aranäs open å kollat på min syster dotter som skulle spela handbolls match. Hon var så duktig så. Nu ligger jag å väntar på att klockan skall bli 21 för då är det big brother live. Denna veckan är chrille å gurkan nominerade. Jag hoppas på att gurkan åker ut, man har änna tröttnat på honom. Mycket mer orkar jag inte skriva i detta inlägg. Kanske uppdaterar senare om jag orkar. Annars blir det väl update i mån igen. Skall gymma i morgon igen med sjukgymnasten, så det skall bli skoj. Ha en underbar söndags kväll om vi inte hörs mer i dag.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Håller med dig att Gurkan borde åka ut. Är trött på han med och hans tjöt om att alla vet vem han är, att han är bäst och att han kommer att vinna osv... UT MED HONOM!

2011-05-22 @ 20:14:42
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0