Sjuuuk humor.

Det är min humor det. Har börjat kolla på den gamla serien Heja Björn som gick på tv 4 för några år sedan. Å fy tusan va ball den serien är, har nog aldrig garvat så mycket någonsin till någon serie eller film innan som jag gör till heja björn. Så den rekomenderas verkligen att se om ni vill bli upp piggade. Men som sagt det är ganska sjuk humor haha. Ganska så mycket sex skämt är det. Men som sagt sjukt rolig.








Det gick jätte bra i dag hos sjukgymnasten. Jag var jätte trött innan å dom första 10 min jag var där men piggnade till efter det. Jag skall träna 3 gånger i veckan fram tills juli då min sjukskrivning går ut. För som sagt jag tappade ganska så mycket muskler å kondition dom 2 månaderna jag var sängliggandes å åkte in å ut på sjukhus. Så innan jag kan börja jobba så måste jag tränat upp musklerna. För det är fortfarande kämpigt att stå upp längre stunder å gå sträckor mer än 2 meter hhaha. Men efter lite träning så ska väl det bli bättre.

Nu tänkte jag lägga mig å kolla på en film som heter PUSS! Har ni sett den? Är den bra?
Ha en bra kväll.

PUSS ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Sjuk humor är den bästa humorn!

2011-05-23 @ 20:23:57
Postat av: Anki

Heja Björn såg jag när den gick på tv så dumt så sjukt så roligt. Kram

2011-05-23 @ 21:25:54
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0