Sjukgymnastik!

Jahopp i morgon kl 8 var det dags att åka till sjukgymnasten för första gången. Eller jag har ju träffat en sjukgymnast innan, när jag var inlagd på sahlgrenska, då kom det en sjukgymnat in på mitt rum med endast lätta övningar jag skulle göra sängliggandes. Men i morgon får jag åka ner till husläkarna där dom skall lägga upp ett schema för mig och kolla min rörlighet. Kan fortfarande inte sträcka ut benen helt och heller inte böja på dom. Men det kommer väl med tiden, för jag hoppas verkligen inte att det skall vara så resten av livet men det tror jag inte. Så i morgon får jag gå upp tidigt. Annars händer det inte så mycket i dag. Tråkigt att vara sjuk å sjukskriven.

Höjdpunkten på dagen i dag är ju självklart big brother. Kl 21 i kväll sitter jag bänkad framför tvn. Söndagar är roligast å kolla big brother på, då det åker ut en i kväll och det är live. Vem tror ni åker ut? Jag tror att Madde åker ut. Men jag hade inte haft nåt i mot i fall Gurkan eller Sara åker ut. Har börjat tröttna på dessa två människor. Sara är för "blond" å Gurkan snackar bara skit och klagar. Jag hoppas på att Simon tar hem hela skiten för han är den mest värdigaste vinnaren. Egentligen hejade jag på Katerina som alla hatar men hon har ju tyvärr åkt ut. Så GO SIMON.






Kommentarer
Postat av: Stefan L

Va bra du ska får träffa sjukgymnast. vill du ha vaknasms imon då?



Men om Sara är för blond, ska du fortfarande blondera håret dårå? ;)

2011-05-15 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0