Onsdag 18 Maj 2011

Kom nyss hem från mitt första gympass hos sjukgymnasten. Det kändes jätte skönt att äntligen få börja träna igen. När jag kom dit fick jag börja med att värma upp på en motions cykel. Det kändes som fasiken i mina knän, det knakade i dom å gjorde väldigt ont. Men efter en stund så släppte det å lederna mjukades upp. Sen var det massa ben å knän övningar. Fick också träna ryggen,magen å armarna med. För ryggen har ju fått sig en köss då jag inte kan gå med raka ben å måste ha dom böjda pga lederna så har ju ryggen tagit stryk av det här med. Men det känns i alla fall skönt att jag äntligen fått börja träna å komma i gång, för nu jävlar skall jag bli frisk. Men nu såhär efteråt är man helt slut. Känns verkligen i hela kroppen. Så får lägga mig å vila en stund å kolla på snowroller med godingen Stig-Helmer haha. Det va lite om min morgon skall träna nästa gång igen på fredag. Jag vill träna så mycket som möjligt nu så tar varenda lediga tid som min sjukgymnast har för jag vill verkligen komma i gång med jobb å allt annat.






Kommentarer
Postat av: Stefan L

De låter riktigt bra detta. Sömn och träning, kan livet bli bättre?

2011-05-18 @ 12:28:39
Postat av: Anki

Kämpa på nu gumman! Kram

2011-05-18 @ 23:26:50
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0