Nervös....

I ungerfär 1 och en halv vecka har jag gått å varit nervös inför ett möte jag skulle ha i dag kl 14.
Nu är mötet överstökat å nervositeten har omvandlats till glädje. Hade nämligen möte med aranäs å skrev kontrakt på min första, första hands lägenhet. Så det blir flytt 1 juli, längtar så himla mycket. Skall antagligen även börja jobba den 1 juli igen om allt går som planerat, å om jag får för läkarna. Det är därför jag kämpar med sjukgymnastik tre dagar i veckan å försöker gå en liten promenad om dagen. För jag vill verkligen bli bra. Har även börjat köra bil lite smått igen efter över 2 månader. Men det är fortfarande väldigt jobbigt för mina knän å gör ganska så ont när jag trycker ner kopplingen. Dumma leder. Men det skall väl bli bättre med tiden.

Har även varit en vända på kungsmässan med mormor å min kusin i dag. Köpte kläder till begravningen den 3 juni. Köpte även ett par skor som jag med skall ha på begravningen. Det kommer bli en jobbig begravning för min älskade kusin, men jag tror att den kommer bli jätte fin. Tänker på dej Becca hela tiden. Kan inte förstå att du är borta, allt känns så overkligt. Är nog fortfarande i chock. Tänker även på hennes mamma, pappa å syster. Jag beundrar verkligen er att ni är så starka.

Ps Min fina kusin Annika. Kolla i dagens norrahalland. En liten överraskning till dej från mej, mamma å robin.

Nu skall jag vila mig lite, har varit en intensiv dag vilket jag inte är van vid. Hörs kanske senare eller i morgon.


Puss o kram mina hjärtegull!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ibland kan det vara bra att få vänta lite.Nu när du skall flytta så långt bort. Fint skrivet om Rebecca Kram

2011-05-24 @ 18:01:21
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Bettan

WOHO! Äntligen är det klart med lägenheten, ska bli sp kul att se :D

2011-05-24 @ 18:27:32
Postat av: Stefan L

De går framåt :)

2011-05-25 @ 08:29:02
Postat av: Annika

Tack igen för min Dagens ros =) Det var så fint av er och jag blev väldigt glad =) KRAM!

2011-05-25 @ 17:39:30
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0