Kundvagn :)

I dag har det verkligen kännts att jag blivit på bättringsväg. Fick ett enormt sug att ta mig utanför dörren i dag. Så jag, mamma, camilla å robin tog en sväng till ikea. Så det var första dagen i dag som jag varit utanför dörren om man inte räknar med sjukhusbesöken. Fast det var jobbigare än jag trodde. Fick verk i knäna å blev väldigt trött så robin fick köra mej på en kundvagn haha. Det måste ha sett ut. Men de va skönt å komma ut lite i alla fall. Men som sagt nu är jag jätte trött så ligger å vilar i väntan på middagen. Va har ni gjort i dag??


Puss/Sanna.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jobbat, och jobbar fortfarande. Men jag kan ju inte anklagas för att arbeta när ja postar här. hehe.

2011-05-16 @ 15:45:19
Postat av: Benny

Härligt att du kan börja med att träna lederna. Ta inte ut dig för mycket för det slår bara tillbaka med smärta och orörlighet. Lite rädd för att du kommer att ha en sådan dag i morgon, men bit bara ihop, för det släpper.

Ha nu tålamod, för det tar lång tid innan det börjar bli resultat på din träning. Det kommer i steg. Helt plötsligt en dag känns det mycket bättre. Så konstig är kroppen, som jag märkt när jag tränar löpning.

/Lycka till.

2011-05-16 @ 19:33:18
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0