Jorden går under på lördag!

I alla fall enligt en gammal gubbe i nåt land haha. På lördag kl 18, håll i er då för då går jorden under. Om jag skall vara ärlig så tror jag inte ett skit på det haha gör ni? Skall bli kul på Söndag å höra vad han säger om det när jorden fortfarande finns.

Annars i dag har jag inte gjort mycket. Har varit mycket trött efter ikea besöket i går där jag åkte kundvagn på grund av mina dumma ben. Men jag är i alla fall på rätt väg vilket känns skönt. Kollar på big brother live nu där dom har strömavbrott. Fast det är inte strömavbrott på riktigt med det är meningen att deltagarna skall tro det haha. Men dom verkar inte gå på det då kamerona lyser.

Va har ni gjort i dag då?


KRAM

Kommentarer
Postat av: Benny

Som jag skrev innan, så var jag ju rädd att du skulle ha det jobbigare idag. Men det går över.

Jorden skulle ha gått under enligt tidigare knäppskallar, men det hände ju inget.

Idag? Jag och frugan har fikat på vån 2 i Kungsmässan. Rebecca tyckte att dom "grillade smörgåsarna" (toast) var så goda och det stämde.

2011-05-17 @ 21:38:55
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0