Helt slut....

Startade dagen med ett härligt pass i gymmet med sjukgymnasten. Jag tycker det är riktigt kul å jag ska träna 3 gånger i veckan. Vill ju verkligen börja jobba 1 juli så kämpar jätte mycket för att få upp mina muskler. Tack Camilla för att du körde mig till å från sjukgymnasten, då jag fortfarande har svårt för att köra bil pga mina knän, en räddande ängel var du. Efter det så duschade jag mig å åkte med mamma å mormor till kållered där mamma skulle köpa nya mattor. Så jag hoppade runt där på mina kryckor. Å nu är jag verkligen helt slut då min kropp inte är helt ok ännu. Nu skall jag mamma äta midsommar mat, färsk potatis, sill, kötbullar å gräddfil med gräslök, fast vi får köra med creme fraiche istället för gräddfil men det får väl gå. Nästa pass hos sjukgymnasten är på måndag igen å jag längtar, så himla skönt att få träna mina svaga muskler. För nu skall jag ju bli helt återställd :) Kvällen blir lugn även så helgen. Hur blir eran kväll å helg?? Kram på er.


Bjuder på en bild tagen på mig i dag i min tränings outfit,
osminkad, sliten å trött, men va fan är man sjuk så är man.




Kommentarer
Postat av: Stefan L

Våran kväll blev just bättre när man får höra att det går bättre för dig.

2011-05-20 @ 18:55:54
Postat av: Bettan

Härligt att det går bra på sjukgympan :) Jisses va smal du har blivit efter det här, har inte sett dig på så länge <3

2011-05-20 @ 20:24:13
Postat av: Anki

Gumman du är jättefin på bilden. Kramiz

2011-05-21 @ 11:03:28
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: caroline

du är världens bästa! <3

2011-05-21 @ 22:22:11
Postat av: Annika

Det är så härligt att höra att det går framåt för dig hela tiden. =) Kram

2011-05-22 @ 10:56:11
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0