Fullspäckad dag!

I dag har jag verkligen haft en fullspäckad dag, vilket jag inte är van vid, då jag var sängliggandes i två månader. Men i alla fall började min dag med att gå upp när klockan ringde i morse. Kl 8 ringde den, då var det tags att ta min morgon medicin mot lederna. Sen var det bara att slänga på sig tränings kläderna å åka ner till husläkarna. För i dag skulle jag ta spruta i armvecket, vilket jag gör regelbundet varannan vecka, på grund av mina starka piller som jag äter mot lederna. Så dom måste hålla kolla på mina blodvärden regelbundet för att se att inte kroppen tar ännu mer skada av min medicin. Efter att jag hade lekt nåldyna en stund så var det dags för ett svettigt gympass med min sjukgymnast igen, som jag har tre dagar i veckan. Varje måndag,onsdag å fredag. Å i dag var det verkligen blod, svett å tårar, som jag kämpade. Åkte hem från gymmet helt plask våt av svett å däckade en stund när jag kom hem.

Men det blev bara en kort powernap. För sedan var det dags att hoppa in i duschen å invänta mitt lilla bus frö som skulle komma, min syster dotter Kajsa. När hon kom hjälpte jag henne med sin matte läxa, sen hjälpte hon mej att laga mat, köttbullar å makaroner. Efter middagen gick jag å kajsa ut på upptäcks färd i lagom takt då jag måste tänka på mina knän. Vi gick även upp för ett stort berg å det kändes som tusan i mina ben. Men det var bara att bita ihop. Å kajsa som var så söt säger: -Sanna håll i mig så du inte ramlar. haha ramlar jag så ramlar ju kajsa med. Å nu ligger jag i min säng å har as trötta ben. Man känner att man lever i alla fall.

Vad har ni gjort i dag??




Kajsa säger hej :)

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Va bra där av Kajsa, en ordningsam tjej. Låter som en riktig bra dag med både nåldyna och hård kamp.



Ja har bara jobbat å betalat räkningar. Hamstern i hamsterhjulet, typ.

2011-05-25 @ 20:49:02
Postat av: Annika

Vilken härlig kommentar av Kajsa =D Barn kommer alltid med sköna kommentarer och man kan inget annat än att bara le =)

2011-05-29 @ 22:22:53
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0