Bad Sanna.....

Fuck va dålig jag varit på att blogga dom senaste dagarna. Har helt å hållet glömt det totalt, bad me.
Åh nu har jag jätte ont i mina ben, har tagit två alvedon utöver min vanliga medicin, hoppas det hjälper. I morgon blir det sjukgymnasten igen, skall få ännu mer övningar å tränings grejjer jag skall köra, me like. Så för guds skull hoppas jag inte har ont när jag vaknar i morgon, för har jag det vet jag inte hur jag skall klara av att träna i morgon, bara å bita ihop.

Helgen har vart lugn som vanligt, har gett mej ut å shoppat både i går och i dag. Å shoppa resulterar hur mitt dåliga mående just nu, kroppen är väl helt enkelt inte redo för sådana saker ännu, vilket jag trodde att den var. Köpte klart min outfit till begravningen som är på fredag. Känns skönt å ha det klart nu. Köpte en jacka i dag med. Å rosa smycken å nagel lack som symboliserar becca, det var hennes favorit färg. Så hennes önskan var att alla skall ha nåt rosa symboliskt på sig på begravningen, å självklart skall vi ha det.

Det har nu gått cirka 2-3 veckor sen Becca gick bort. Å det känns så himla overkligt fortfarande. Saknar henne och tänker på henne hela tiden. Jag hoppas du har det bra i himlen med min pappa. Ni två var verkligen fina människor och ni kommer att för evigt ha en plats i mitt hjärta.

Nu skall jag halv sova till big brother så natti på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0