3a.

Lilla Erik kom 3a i alla fall. Inte fy skam det. Han låg ju både 1a å 2a länge. Shit va nervöst det var ett tag där. Hjärtat i halsgropen. Jag brukar faktiskt inte kolla på eurovision annars men det var väldigt mysigt å faktsikt många bra låter. Men många gäspningar blev det. Sov ju bara 2 timmar natten innan på grund av dum led verk.
Hoppas jag kan sova bättre i natt i alla fall. Men det tror jag för jag är sjukt trött. Hoppas mitt goa willys gäng hade en ball firma fest med go mat å mycket bus dricka. Å att ni dansade lite för mej med.
Nu skall jag nog försöka somna till en film eller varför inte ett avsnitt av tre kronor, haha.

Vi hörs i morgon bloggen.
Natti.


Tänker på dig Becca, du finns i mina tankar dygnet runt.
Jag tänker även på Beccas fina syster annika som var världens bästa syster för becca.
Tänker även på Beccas mamma å pappa.
Jag finns här för er.
<3

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Det är bra när det blir spännande, hoppas de blir bättre sömn denna natt.

2011-05-15 @ 02:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0