Tomorrow is the day.

I morgon is the day gånger två skulle man väl kunna säga. Den första saken som händer i morgon är att jag har mitt första arbets pass efter denna långa sjukskrivningen som har varat sen i mitten av mars. Det skall bli skönt att få lite rutiner igen och få komma i gång. Nu skall jag äntligen få tjäna lite pengar igen å inte leva på denna fjuttiga sjuklön som man har fått göra. Jag mjukstartar morgonen med en härlig sovmorgon. Ända till kl 15 då jag börjar jobba. Har ett glidar kassa pass i morgon i mellan 15-21. Tråkigt att behöva jobba en fredag kväll men vad gör det, nu när jag äntligen nästan är frisk. Har ju bara varit å hälsat på jobbet en enda gång under denna tiden så det skall bli himla kul å få träffa alla goa arbets kamrater igen. Fast alla är ju inte där i morgon, många är ju på semester.


Nästa grej som händer i morgon är att jag får nycklarna till min lägenhet. Äntligen är den efter längtade dagen snart här. Wooohoo. Fast själva flytten får jag dra i gång i helgen då jag skall tillbringa fredags kvällen på jobbet. Men det får gå, hehe. För i dag kunde ändå inte så många hjälpa mig med flytten så hade endå fått vänta till helgen. Skall även hämta min nybeställda soffa. Så i helgen kommer jag att ha fullt upp. Jobbigt å flytta men samtidigt väldigt kul. Vad skall ni göra i helgen?


Love/Sanna <3

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Va bra att det börjar arta sig. I helgen ska vi läsa om din flytt på blogg och facebook. bra va.

2011-06-30 @ 16:57:53
Postat av: Annika

Vad skönt att du äntligen får komma tillbaka till vardagen igen. Och grymt kul med den nya lägenheten. Är nyfiken på hur den kommer att se ut =)

2011-06-30 @ 22:34:41
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anna

När du läser detta har du redan flyttat in i den nya

lägenheten.Hoppas att flytten gick bra.Kram

2011-07-04 @ 14:37:24
Postat av: Fredrik

Hej! Fredrik här, hoppas allt är bra med dig! Finns på [email protected] om du vill prata mer :)

2011-07-09 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0