Sparkdräckt....

Ligger i sängen mätt å utslagen i min sparkdräckt. Känner mig som en jätte bebis haha.
Har precis ätit våfflor med glass å sylt, shit va onyttigt urk...
Men kunde ju inte tacka nej när lillebrosan frågade om jag ville ha, taskigt å säga nej när han anstränger sig haha, vi skyller på det.

Skall snart sova. Upp tidigt i morgon, morgon promennix med Johanna. Skall bli trevligt :)


Slänger in två bilder på mig i min sparkdräckt, hoppas ni inte blir allt för skrämda haha.









Nu skall jag somna till Änglagård tre. Fast jag inte sett ettan å tvåan haha, knäpp är jag.
Får se ettan å tvåan efteråt mohhahahaa.

Puss å natti!

Kommentarer
Postat av: Christian

Snyggt haha

2011-06-16 @ 23:11:39
Postat av: Stefan L

De där mystiska sparkdräkterna igen...

2011-06-17 @ 08:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0