Nice tisdag.

I dag har jag haft en hel dag med Lisa å hennes syster Elin. Vi var först nere å hälsade på Elin i väröbacka å drack te å åt muffins som Elin hade bakat, jätte goda Elin. Sen bar det i väg in mot Varbergs centrum, vi åt lunch på en jätte mysig restaurang där dom hade lunchbuffe med både thai mat å sushi. Det fick bli sushi för mig, är helt galen i sushi, så himla gott. Efter det så strosade vi runt på gatorna i varberg å shoppade lite. Jag köpte en jätte fin väska, å Lisa köpte en likadan. Jag köpte också två bas linnen, ett turkos blått å ett vitt. Fick även med mig en jätte snygg Bh hem så jag är nöjd. Nu skall jag vila mig å kolla på film. Hur har ni haft det i dag?




Kommentarer
Postat av: koffe

cooooling:D

2011-06-21 @ 21:55:37
Postat av: Anusorn

Hej hur läget?

2011-06-22 @ 00:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0