Ni gjorde min helg oförglömlig!

I lördag var vi ett litet gäng hemma hos Lisa å umgicks, det var nästan inga som kunde komma men det var hur trevligt som helst endå. När man tänker tillbaka på lördags kvällen gör man det med ett leende på läpparna. Det känns så himla skönt att jag äntligen efter dessa månader kan ta mig ut å träffa mina vänner och umgås, min vänner är verkligen guld värda. Mer om vad som hände den kvällen stannars hos Lisa hehe. Men i alla fall här kommer lite bilder i från kvällen.






Erika, Lisa å jag :)




Johan å Elina :)




Christian å lisa :)




Johan å jag :)



Terry å Erika :)



Söta Lisa :)






Kommentarer
Postat av: Erika

Vad städade och fina vi ser ut på korten :P

2011-06-20 @ 15:06:22
Postat av: Anki

Jag skulle vilja varit med men osynlig såklart.

2011-06-20 @ 23:03:18
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0