Mina goingar!

Jag ser att ni är kvar som trogna läsare fast jag är så jävlans kass på att uppdatera, bad me. Men jag lovar ännu en gång att försöka förbättra mig. I går var det en himla mysig dag. Det var fullt upp från morgon till kväll. Morgonen började med ett härligt gympass hos sjukgymnasten. Efter det var det hemma, duscha å byta om, ringde min söta lilla mormor å vi åkte in en sväng till ikea. Jag shoppade lite till min nya lägenhet å kollade på soffan som jag skall beställa. När jag kom hem igen kom min söta kusin Annika å Nadja på besök. Vi åkte tillsammans med min bror å Camilla ut till åsa för att sola å bada. Jag badade endast mina ben då jag inte hade någon bikini med mig. Så det var bara Nadja å Annika som badade. Efter det köpte vi med oss sushi å thaimat hem å satte oss på altanen hemma hos min mamma å käkade. Riktigt altan mys. Sen kom Jens förbi med. Så det var en riktigt trevlig dag.



Annika å jag :)


Just det jag. I tisdags så köpte jag å tjejerna biljetter till britney spears konsert uppe i sthlm som är i oktober. Guuud va kul det skall bli. Jag, Johanna, Lisa å Sofie ska dit. Kanske blir lite häng på stureplan med hahhahaha..



Kommentarer
Postat av: Stefan L

Klart vi är kvar, vi vill ju bara läsa lite blogg n stuff.

2011-06-09 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0