Lördag 18 juli 2011.

Hej mina älsklingar, hur mår ni i dag? Jag är trött å hängig på grund av den dumma pollen som finns där ute, usch. Men jag fick en dunder medicin av min mamma som hon har fått på recept av doktorn så jag känner mig lite bättre, skönt det. Vad skall ni göra i dag? Jag skall snart hem till Lisa å grilla å ha det super trevligt. I går var jag å mamma på ikea. Hon beställde en schäslong å jag köpte två lampor. Nu är det bara 12 dagar kvar tills jag flyttar, jag vet att jag tjatar som fan om det men jag längtar så himla mycket haha. Nu ska jag vila lite innan erika kommer å hämtar upp mig halv fyra. Kameran är med i kväll så bilder kommer upp i morgon här på bloggen.

Puss o kram på er era finingar. <3

Kommentarer
Postat av: Anki

Fulingar? Älsklingar vad menar du egentligen? Ha ha ha Kram min älskade dotter!

2011-06-18 @ 14:05:08
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Stefan L

Fullt ös ;)

2011-06-18 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0