Ja jag vet, jag är sämst......

På att hålla i gång bloggen. Jag har ju all tid i världen då jag fortfarande är sjukskriven, men jag glömmer av stackars lilla bloggen. I dag har jag vart på kungsmässan med min Bettan. Vi köpte oss varsin vit kavaj. Jag skall ha min på begravningen i morgon å Bettan skall på dop på lördag.

Detta skulle blivit ett långt inlägg men icke sa nicke när jag såg att på liven att massa gamla bb deltagare är inne å festar med finalisterna nu. å jag är ju bb tönt så bye bye bloggen kanske höres senare................

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Vafalls, vi ville ju ha långt inlägg, men de e okej, du får skriva långt inlägg nästa gng.



De e tur att din blogg inte e en såndära Tamagotchi. ;)

2011-06-02 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0