Begravning!

I dag var det begravning för min älskade kusin, himlens finaste ängel. Det var en jobbig och sorglig begravning men samtidigt väldigt fin. Hennes önskan var att alla skulle vara ljust klädda men en rosa detalj. Det var massor av rosa blommor överallt i kyrkan, för det var ju Rebeccas favorit färg. Rebecca var en väldigt omtyckt och fin människa, det resulterade i nästan en helt fullsatt kyrka. Nicklas Hocker, han som var med i idol sjung låten Hallelujah å spelade gitarr till, riktigt fint var det. Sen även en släkting till mig som heter Erica sjöng låten empty room, det var också riktigt fint. Det känns så himla overkligt att Rebecca har lämnat oss. Hon var ju bara 17 år och hade hela livet framför sig, men så blev det inte, livet är så fruktansvärt orättvist.

I kväll blir det lugnt, i morgon vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på. Och på söndag så skall jag träffa Bettan å Carro, två av mina absoluta närmaste vänner som jag har kännt nästan hela livet. I dag är det endast 27 dagar kvar tills jag får nycklarna till min lägenhet så nice. Kanske bloggar mer i kväll för nu är det middag som gäller. Lax å färskpotatis.

Love/Sanna

Kommentarer
Postat av: Anki

Jättefint skrivet...det var verkligen en fin begravning. Kram

2011-06-03 @ 19:02:40
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Anki

Jättefint skrivet...det var verkligen en fin begravning. Kram

2011-06-03 @ 19:02:52
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Stefan L

Jo de var en fin begravning. Ha en fin kväll.

2011-06-03 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0