16 dagar kvar...

Nu är det bara fjuttiga 16 dagar kvar tills jag flyttar, skall bli så himla kul å skönt. Investerade i en ny tv i går och i dag har jag beställt en ny soffa. Så nu hoppas jag att dessa 16 dagar går super duper fort. Behöver ett nytt soff bord med, men inte hittat nåt jag vill ha ännu. Det är också bara 16 dagar kvar till jag antagligen får börja jobba med. Skall träffa min läkare den 23 juni så då får jag lite mer kött på benen om hur det blir. Sjukgymnastiken går bra, kör på tre dagar i veckan på gym. Så nu är jag snart fit for fight. Hade en super trevlig helg med mina vänner. Elina kom upp från skåne å hälsade på. Hade ni en bra helg? Pusss

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Det artar sig.

2011-06-14 @ 20:31:01
Postat av: Sofia

Jag förstår att du ser fram emot att få ditt eget ställe. Hoppas att du får tag i ett bord och att du snart får börja jobba igen och att läkaren har bra besked när du ska dit. Kramar.

2011-06-15 @ 12:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0