Tisdag den 8e Augusti 2011.

Jag vet att jag är sämst på att blogga, sorry för det. Men jag har verkligen ingen fantasi eller inspiration till att bloggen för tillfället. Bilden på min nya lya jag lovat att slänga upp dom kommer så håll ut. Vill nämligen inte slänga upp bilder föräns jag är klar i min lägenhet.

2 veckor kvar att jobba, denna och nästa. Efter det blir det tre underbara semester veckor. Hoppas vädret håller i sig tills dess. För nu har det fina vädret hittat tillbaks. I dag har jag haft en tvätt å städ dag här hemma. Tråkigt i know. Men det måste tyvärr göras. Vad har ni gjort?


PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Benny

Trots att klockan gått över tolv är det för mig bara den 3:e. Jo jag och frugan har grillat hos kompisar och det var mycket trevligt.

2011-08-03 @ 00:38:00
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0