Mitt i natten!

Usch det är verkligen mitt i natten å jag kan inte sova. Känner mig typ stressad till att sova men det går ju inte, va gör man då? Det finns så mycket jag skulle vilja skriva ut här i bloggen men det är alldeles för privat så det går inte. Kanske borde starta en anonym blogg å skriva av mig allt som jag går och tänker på och inte avslöja vem jag är? För jag är inte den personen som skulle lämna ut hela mitt liv i en blogg så att alla som känner mig kan läsa om det. Det finns så mycket vilja inom mig som tyvärr inte går och det suger ganska rejält. Va gör man då?







Kommentarer
Postat av: Stefan L

Det är iaf bra med vilja!

2011-08-23 @ 07:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0