Köpenhamn 26-28 augusti!!!

Köpenhamn var GRYMT! Riktigt kul var det å massa galenskaper blev det. Som tex det som hände Anders var nog det roligaste på hela resan i alla fall enligt mig å Elina. Eller va säger du Anders? OJ DÅ JAG BLEV VISST PÅKÖRD AV EN BUSS!!!!! Hahahha så himla kul. Kanske låter lite rått att garva åt men eftersom att det såg så himla skoj ut och han inte skadade sig så var det verkligen fritt fram att skratta haha. Eller som när Elina kom hem as packad typ kl sex söndag morgon, dom andra gick hem vid 01 å Amanda kom hem vid sju då jag och Anders kom hem 04. I alla fall tillbaka till Elina, jag hade precis somnat efter jag å Anders kom hem 04 så vaknade jag kl typ sex av att det står en dansk kille mitt i rum å säger oh shit så många svenskar, det var elinas hemsläp som hon hade träffat på krogen å hon tog med honom hem för att han sa att han var hemlös å bodde på gatan, å då tyckte givetsvis Elina synd om honom. Men med dom märkes kläderna å iphone 4 så tvivlar jag på det hahahha. Det hände hur mycket skoj som helst i Köpenhamn som skulle ta dagar att skriva om här i bloggen men detta var mina favorit händelser haha. Som sagt jag hade det så sjukt skoj i köpenhamn, dit måste vi åka oftar hehe. Här kommer en bild bomb i från helgen :)








Jag och min jätte bärs..




Nathalie och Amanda.




Anders..




Elina å Nate...




Syrran....




Jag å Anders...


¨

Fyllo Mandy å jag..




Elina tyckte att om man köper en bärs så ska fane med glasen ingå i priset, haha.




Elinas uteliggare. Ofta uteliggare har ens tandborste hahah...





Elina älskar nippels..




Elina å the sexy man..



En dansk påge..




Ännu en dansk påg...




Avslutar detta inlägg med en bärs...

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jaha, ja den va ganska liten den ölen. Hade dom ingen större?



Jag har faktiskt också tjuvat glas på krogen. Jag har definitivt större samling än din kompis. Sådeså.

2011-08-29 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0