Bomben är släppt!!!

I dag släppte min bror bomben på facebook så att alla fick veta. Min lille lillebror Robin skall bli farsa. Ni anar inte hur mycket jag ha velat skriva om det på både bloggen och facebook, även berätta för alla. Men har inte fått. Det skall bli så sjukt skoj och jag längtar som bara den. Faster Sanna och moster Sanna, nu blir jag bägge delarna. Så nu är det första gången i hela mitt liv som jag längtar till vintern för då kommer en liten Kevin till världen, längtan är verkligen enorm. Nu kommer ni få ännu en blogg att följa, spana in http://vintermiraklet.blogg.se/.
Min semester är fortfarande i full gång, hur skönt som helst. I dag har även vädret varit på min sida. Har spenderat hela dagen nere i varberg på varbergs fästning men picnic å mys med min bror å hans flickvän Camilla och såklart lille vovvsingen Nellie. Nu är jag hemma igen och är super trött, tänkte jag skulle slinga håret igen, ännu ljusare, va tror ni om det??

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0