ÄNTLIGEN.....................

Skall bara jobba kvälls passet i dag, sen är det SEMESTER, äntligen säger jag bara. Åh kolla ut både i går å i dag har vi fått fint väder. När Sanna får semester då kommer det fina vädret, hoppas bara det håller i sig... I går spenderade jag min fredags kväll ute vi havet med trevligt sällskap å en bok i handen, shit man har verkligen blivit vuxen haha, men det var så härligt väder å vacker solnedgång.




Smarholmen är mys det.


Vad ska ni göra i helgen mina läsare? I morgon skall jag njuta av min första semester dag och hämta mamma å hennes gubbe på saltholmen i Gbg. Och sen senare på eftermiddagen kommer Kajsa å skall sova hos mig till på måndag, riktigt mysigt skall det bli.

Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0