22 augusti 2011.

Hej bloggen, sorry att det inte kom upp några bilder i går är mycket ledsen för detta, å ännu ledsnare kommer mina läsare att bli då jag helt totalt glömde ta bilder under lördags kvällen. Den enda bilden som togs var en på mig själv innan jag stack i väg på Lisas å Johannas fest.







I dag började andra veckan på min tre veckors semester, vilket innebär att jag har hela två veckor kvar att njuta av innan det är dags för jobb igen. I dag känner jag mig verkligen inte på topp. Har ont i huvudet, sovit dåligt känner mig hängig å allmänt nere. Hatar att känna mig nere så hoppas verkligen det vänder. På torsdag är det löning, min första riktiga lön på cirka 5 månader då jag levt på sjuklön. På fredag drar jag å vännerna till köpenhamn över helgen. Hoppas att vädret är på våran sida. Funderar förresten på att göra ännu mer slingor under veckan så att det blir ännu ljusare. Va tror ni om det? Har äntligen hittat en blond slingfärg som inte blir gul, orange. Funderar på att helt å hållet gå å bli helt ljus, är sugen på en förändring. Och blir man inte nöjd är det bara att färga det mörkt igen vilket är enkelt. Så om jag känner mig bättre fram i mot dagen får det bli en tripp ner till ica å köpa sling färg.


Vill avsluta detta inlägg med att säga hur glad jag är över att jag har sådana fina vänner och en sådan fin familj. Ingen nämnd ingen glömd. Och ni vet vilka ni är. Vad skulle jag gjort utan er? all kärlek till er. Ha nu en fin dag så skall jag försöka återkomma med ennu ett inlägg ikväll.

Puss o kram Love/Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0