INTE bakis,bara seg.

Tack för en trevlig kväll i går alla ni som var där å gjorde kvällen ball. Roligast var på förfesten hemma hos Sofie. Förfesterna är alltid roligast. Alla utan jag å tre till åkte in till göteborg och gick ut där men jag var med sugen på kungsbacka så vi hamnade på jamas av alla ställen. jag kan ju säga såhär att jag var nog äldst där inne herregud haha. Men gänget som jag aldrig vart på krogen med innan va ett gött gäng så vi hade det ball endå. var väl hemma kvart i tre eller nåt. Nu ligger jag i sängen där jag legat hela dagen och kollar på idol. en riktig myssöndag. markus är duktig å pluggar. snart blir det hopp in i duschen å sen gå å handla om jag har ork till det vill säga. I morgon är det jobb igen. tusan vad helgerna går fort. å veckorna dom med. nästa vecka är ingen rolig vecka för mej då jag endast är ledig torsdag men cash is king. hoppas med på att min iphone 4 kommer med.
ha en underbar söndag mina goingar.

Puss å kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0