Blogg sugen IGEN.

Ja nu har jag blivit sugen på att börja blogga igen. Jag är en riktig såndär periodare när det gäller att blogga. Så vi får se hur länge det håller denna gången. Jag har oxå funderat på att starta en ny anonym blogg vid sidan om där jag kan skriva om mina djupaste tankar å känslor som jag inte vill att alla skall ta del av. En blogg om den trasiga Sanna. Inte för att jag är helt trasig, för det är jag inte. Jag är jätte lycklig med min pojkvän. Men i bland kan det hända eller uppstå tråkiga saker som man egentligen vill prata om men ibland kanske man inte har den orken till att göra det. Och då kan det vara skönt att få skriva av sig anonymt. Det tåls att tänka på i alla fall.

I går fyllde Sofie 25 år så i dag blir det fest hemma hos henne. Dom skall sedan gå ut i gbg men av många skäl tänker jag inte följa med ut i gbg. För nu när man är lite skör så kanske man får en sne fylla å man vill bara hem. Å när man är ut i gbg å är ledsen så är det LÅNGT hem så därför går jag hellre ut i Kungsbacka. Å vill alla ut i gbg så går jag hem å lägger mej å pussar på min älskling så mej spelar det ingen roll om det blir att alla drar ut i gbg. En annan anledning till det oxå är att jag inte tänker åka svart taxi, tyckt att jag är löjlig eller va fan ni vill. Men jag riskerar inte mitt liv på en taxi resa. So it is å jag står för det. Så vi får se hur denna kvällen slutar. Jag skall ialla fall till Sofie vid fem å äta thaimat med dom å sen börja dricka. Jag är egentligen inte det minsta sugen på att festa med tanke på allt som har hänt. Men man behöver komma ut lite oxå. Men som sagt det är därför jag inte tänker hänga på in till gbg. Hoppas ni förstår. Nu kommer snart min sambo hem å då skall vi äta ihop han lunch å jag frukost. Så ha en fin lördag.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: caroline

hoppas kvällen blir bra vart den än slutar <3

2010-09-25 @ 13:53:03
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är bra att du vågar stå för vad du tycker, ingen skall tvinga dig göra något du inte vill. Vill du inte in till gbg så vill du helt enkelt inte =)

2010-09-26 @ 14:40:37
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Satsa på en ny anonym blogg och lätta ditt hjärta gumman!

2010-09-26 @ 19:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0