Torsdag 8/7- 2010

Nu var det verkligen ett bra tag sedan jag bloggade. Men idag från ingenstans fick jag helt plötsligt ett enormt blogg sug. Hoppas detta kommer hålla i sig för egentligen är det ganska kul att blogga.

I går natt kom jag hem i från en härlig resa i turkiet i den underbara staden alanya. Där var det mycket sol å bad å jag var kanon förkyld hela veckan. Detta skulle ju vara en party resa med två vänner, men för min del blev det bara utgång endast en kväll på grund av min höga feber jag hade hela veckan. Så jag valde att prioritera å vara med på dagarna i stället å ta vara på solen i stället för att supa ner mej på nätterna å ligga utslagen på hotell rummet hela dagarna. Så jag var med på dagarna å nätterna sov jag. Så jag fick ut mycket av min semester där nere endå å stormtrivdes. Fast saknaden hem fanns ju självklart där eftersom att när man är sjuk så längtar man alltid hem. Å så självklart längtade jag efter min underbara sambo. Men nu är jag hemma igen å solen ville inte följa med mej hem från turkiet för här öser regnet bara ner.

Många tankar under resan gick också självklart till min underbara kusin som kämpar mot cancern. Efter många veckor på sjukhus har hon äntligen fått komma hem. Så glad för hennes skull att allt är på väg åt rätt håll å att hon har sin underbara prins hos sig som uppvaktar henne. Ni borde gå in å läsa hennes fantastiska blogg. http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/ en tjej med en enorm styrka.

Nu ligger jag på soffan med datan å försöker bli frisk. Efter flera liters host medecin och host tabletter är endå hostan kvar. Men jag skall inte klaga för vad är en förkylning gemfört med det som min kusin går igenom. INGENTING. Å snart kommer min sambo hem i från jobbet då ska jag pussa å krama å gosa han jätte mycket om han inte är allt för rädd för mina baciller. Så ha en underbar dag så kanske vi höres senare i eftermiddag/kväll eller i morgon. Men skall i alla fall försöka uppdatera minst en gång om dagen.

Puss o kram!


Paradiset Alanya!





Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt att du också börjar blogga igen. Det var länge sedan. Tråkigt att du var förkyld under semestern, men gud vad skönt att kunna njuta a sol och bad =) Jag vill också åka utomlands nu!



Kram <3

2010-07-08 @ 14:53:10
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel Aronsson

Välkommen hem det var ingen höjdare att vara förkyld där nere i värmen

2010-07-08 @ 18:10:16
Postat av: Carolina

Välkommen tillbaka :D Det är något med Turkiet och förkylningar, jag var ju lite sjuk där och blev bara mer och mer sjuk när jag kom hem... hmm... Aja hoppas du blir frisk snart så vi kan ha vinkväll :D

Puss o kram!

2010-07-09 @ 12:28:41
URL: http://carolina.brannstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0