Tisdag 13 juli 2010

I dag var det min första jobb dag efter två veckors semester. Dagen gick super fort då jag var rastavlösare. Men nu ligger jag här på soffan helt utslagen med huvudvärk å värk i hela kroppen, jävla förkylning. Det var också för den delen fittigt varmt på jobbet. AC existerar inte på mitt jobb tyvärr. Min tränings kompis Lisa har kommit igång med gymmet igen. Å det måste jag med verkligen göra så fort jag blivit frisk. Hade tänkt att ta en powerwalk i dag men kanske inte så bra när man fortfarande är sjuk. Snart kommer Markus hem och så skall vi laga middag. I dag blir det färsk potatis å lax med romsås. Annars har det inte hänt nåt kul alls. Har väl kommit in i en liten svacka där allt känns segt förtillfället men den går väl över. Så tråkigt att Markus jobbar så mycket som han gör med. Men cash is king säger dom ju. Å jag skall jobba hur mycket som helst nu framöver. Det är bara för att alla andra typ har semester. Sånt är livet. Nu blir det en powernapp så att man piggnar till lite. Ha det underbart mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0