Tårarna blir till hav.

Kollade nyss på en film som verkligen gick rakt in i hjärtat. En riktig snyftar film, så nu badar jag i mina egna tårar. Men den var så bra. Den borde verkligen alla se. Den får 10/10 poäng av mej så jävlans bra var den. *Allt för min syster*, hette filmen. Det handlar om en cancer sjuk flicka som har leukimi (cancer i blodet.) I filmen får man följa den cancer sjuka flickan å hennes familjs kamp mot cancern. Tyvärr så avled flickan. Riktig snyftar film alltså. Men ni borde verkligen se den. En utav dom bästa filmerna jag sett.






Förbered er med näsdukar å sätt på filmen.
Den måste verkligen ses.
Inte ens den tuffaste bad boyen kan hålla inne tårarna.
<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Meeeen SANNA. Nu berättade du ju att hon avlider. Haha, inget spännande ju :(

2010-07-10 @ 14:19:57
URL: http://lisatown.webblogg.se/
Postat av: Annika

Dumt att du berättade slutet för tjejen, då blir det ju inte så spännande att titta =P

Men det lät som en ledsam film.

2010-07-10 @ 20:02:17
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0