Söt sug.

Usch jag hatar verkligen när man är godis sugen på fel dag. För i dag är det söndag å då får man tyvärr inte äta godis inte jag i alla fall. Jag åt en avokado i stället hehe. I dag har det varit en slappar dag. En sådan dag när man går i myskläder nyduschad utan smink. Härligt är det. Fast jag har kännt mej rastlös hela långa dagen å inte vetat va ja skall hitta på. Min sambo har sovit hela dagen då han jobbade hela natten. Å det behövs verkligen städas å diskas här hemma men har ingen energi till det. Varför är det så tråkigt att städa å diska? Kunde det inte ha varit kul i stället för då hade det varit så mycket enklare. Jaja, sånt är livet. Så nu måste jag göra dom där måstena innan mackie rullen kommer hem så att han blir lite glad.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0