Söndag 11 juni 2010.

Livet är endå ganska hemskt. Kom in på en blogg som handlar om en tjej som skriver om sin älskade pojkvän som dog i en drunknings olycka på deras kärleks semester. Tänk att någon man älskar bara kan gå från fullt frisk å levande till död på endast en minut. Just på en plats där man minst anar det. I detta fallet var dom på kärleks semester på kreta. Han skulle bara gå i å doppa sig å kom aldrig upp igen. Jo död. Tänk va snabbt livet kan tas i från en. Jag tänker ofta på att när min sambo tex skall åka till jobbet, så slår mig tanken, tänk om det händer han något? Tänk om han krockar eller kör av vägen? Så får man naturligtvis absolut inte tänka. Men anledning att jag tänker så är nog eftersom att jag vet hur det känns att förlora någon som står en väldigt nära, min pappa. Å det vill jag verkligen inte uppleva igen. För den känslan går inte ens att beskriva i ord om hur ont den gör. Så tänker jag ofta om alla mina nära å kära inte bara när det gäller min sambo. För som sagt allt kan gå fort. Så jag är alltid väldigt noga när det gäller min sambo att vi inte skall somna ovänner. För har man bråkat så måste man lösa det direkt för sen kan det vara försent. Oj vad djup och känslig jag blev nu då. Men man måste verkligen förstå att vad som helst kan hända å att man inte skall ta allt för givet å blunda för verkligheten. Men kan inte alltid leva i en saga.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du har så rätt. Kram!

2010-07-11 @ 20:26:01
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tycker precis som du. Man vet aldrig vad som skall hända sina nära och kära. Det är en otäck tanke och därför skall man ta vara på varje sekund i livet. Jag har lärt mig detta och försöker leva efter den regeln hela tiden.

Kram på dig.

2010-07-11 @ 21:13:58
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det stämmer allt du säger! Puss o kram!

2010-07-12 @ 15:45:41
URL: http://carolina.brannstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0