Snopp....

Snopp min förkylning går ju fan aldrig över, utan nässpray hostmedecin å panodil är jag dödens. Nu har jag använt nässpray i över två veckor. Å på förpackningen står det max tio dagar annars blir du beroende. Men va ska man göra? Om man verkligen behöver? Slutar jag med nässprayen nu så kan jag ju inte andas. Dumma mej borde egentligen gått till farbror doktorn. Men jag tänker hela tiden att det har säkert gått över tills i morgon. Men va fan nu är det tre veckors förkylning helt sick, så länge brukar man väl inte vara förkyld? Nu börjar man bli härdad å van i alla fall.

I dag har jag jobbat 7-15 å det var schteeek varmt på jobbet i dag igen som vanligt. Jag var duktig å cyklade till å från jobbet i dag. Skall jobba i morgon med, 8-15 så skall försöka cykla då med. När jag kom hem från jobbet så lagade jag as god mat. Sanna the kock. Sen var jag helt död. Som sagt jobba när man inte är helt ok då är man dödens när man kommer hem. Nu ser jag på stadskampen på tv 4. Fanns inget bättre på tv tror jag? Har ingen fjärrkontroll till sovrums tvn. Orka resa sig haha. I morgon efter jobbet så blir det nog som vanligt myskväll. Man är inte speciellt sugen på att leva loppan när man är sick. Men snart måste vi ha vin kväll igen brudar.

Glöm inte att kika in hos min starka kusin http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/ å skriv en styrke kommentar.






Saknar alanya å det underbara havet där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0