Schteeeek varmt.

I dag är det sista dagen på min semester den här sommaren. Valde att endast bara ta ut två veckor å spara tre styck, eftersom att jag å min prins funderar på att åka till thailand i vinter och då är det bra om man har sparad semester, så jag har sparat hela tre veckor, skönt att ha lite semester kvar. Så i morgon börjar jag jobba kl åtta på morgonen. I dag har jag varit med Sofie. Vi var i kållered, på ikea å rusta. Vi började med rusta, å när vi kom ut från rusta startade inte sofies bil. Så då tänkte vi att vi går bort till ikea å provar å starta bilen igen om en stund. På ikea åt vi lunch, sofie åt lax å jag åt kyckling men det var den äkligaste kycklingen jag ätit, de var någon jätte äcklig marinad fy. Efter vi ätit upp lunchen gick vi en sväng på ikea. Men ingen utav oss hittade något så det blev inget shoppat. Vi gick sedan tillbaka till rusta där bilen stod. Å vips bilen startade. Så vi körde hem till kungsbacka igen. Eftersom att sofie började jobba kl tre å klockan var typ halv tre så åkte vi till ÖB en sväng för att köpa vatten. Å när vi kommer ut från ÖB så starta inte bilen, typiskt. Så sofie fick springa till jobbet då det var endast en kvart kvar. Å jag fick gå hem från ÖB. Å det var den jobbigaste promenaden jag någonsin gått. Fy fan vilken värme å svetten bara rann. Det tog ungefär en halv timma att gå i denna hettan. Så nu väntar jag på att min sambo skall komma hem så att vi kan åka till ÖB å köpa en fläkt å ha i sovrummet för det går verkligen inte att sova i denna hettan. Han skall också ta sig en titt på sofies bil som står kvar på ÖBs parkering. Sen skall vi gå hem å laga romantisk middag haha. Fast det bästa av allt hade ju varit om jag kunde fått med han ut å bada en snabbis. För det går inte att vistas ute om man inte är på stranden vill säga. Så har min dag sett ut än så länge. Får se hur den slutar med. Å jag ser inte alls framemot att börja å jobba i morgon. Men som sagt jag har ju tre veckors semester kvar att se framemot. Ha nu en underbar dag i värmen mina goingar.


Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Annika

En resa till thailand låter inte helt fel. Det skulle jag också vilja göra =)

En fläkt i sovrummet är ett måste! Annars svettar man ner lakanen... usch fy! =)

2010-07-12 @ 16:50:27
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0