Monday.

Gud va segt det är att sitta å vänta på att man skall börja jobba, visst det är skönt med sovmorgon. Men det är mer värt att gå upp tidigt å sedan få komma hem kl tre. Känns inte som om man hinner göra så mycket innan jobbet när man börjar tre. I så fall måste man gå upp tidigt å då får man ingen sovmorgon. I dag skall jag försöka cykla till jobbet. Så länge det inte regnar så är det ett måste för mig. Skönt att röra på fläsket lite. Först trodde jag att jag endast skulle vara ledig endast söndag denna veckan men blev väldigt glad när jag såg att jag är ledig torsdag med. Men dom andra veckorna fram över så är jag bara ledig en dag i veckan, vilket är segt men det blir så när alla andra typ har semester. Så vad ska ni göra i dag? Nu skall jag äta frukost. Ha en fin dag.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna Svensson

hejhej, söt blogg, namndelare:D!

2010-08-10 @ 14:40:26
URL: http://harlequini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0