Freeedag!

I dag är det fredag tror jag i alla fall. Man har verkligen ingen koll på dagarna när man har semester. Jag känner mej fortfarande inte frisk. Orkes lös å hostig mm. Hoppas det går över snart. Så i dag blir det en lugn dag. Skall försöka pallra mej bort till kungsmässan å växla in mina pengar som blev över från turkiet. I kväll så ska markus å jag kanske åka å kolla på en bil till mig som finns i borås. Hoppas den är lika fin i verkligheten som den är på bilderna, spännande. Om det blir den bilen så lägger jag upp en bild på den sen i bloggen. Å blir det inte den bilen så får jag fortsätta å ragga på blocket haha.
Snart är min semester över. Börjar jobba på tisdag å då har jag haft två veckors semester. Men jag har endå tre kvar så än är det inte över. Men dom tre veckorna skall jag spara till vintern då jag å min sambo funderar på en thailands resa. Om det nu blir av men jag hoppas. Nu ska jag slita mej i från datorn å hoppa in i duschen. Hoppas ni får en underbar dag i solen.

Puss o kram!



Vem vill inte älska till denna solnedgången i alanaya haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0