En snabbis....

Haha nej nej inte en sådan snabbis era snuskisar, utan en snabb bloggning. Är trött å skall sova därför fattar jag mej kort. I dag har varit en bra dag. Bra väder å bra sällskap. Har kört mammas gubbe till gbg. Grillat korv i mammas trädgård med mormor, morfar, lillebror, moster å kusin. Så det har varit en soft dag då jag inte orkat göra mer eftersom att jag fortfarande är förkyld å de känns ju som om jag kommer vara det för alltid för de verkar ju aldrig gå över snopp på det. Nu skall jag snart nana. Men jag skall försöka hålla mig vaken tills min sambo kommer hem från jobbet. Han kommer nog hem vid ett. Han kör taxi så därför detta sena pass. Så nu vet ni hur min dag har sett ut i korta slängar.

Å förlåt Lisa å Annika att jag avslöjade lite för mycket av filmen. Men ni får glömma av det å se filmen endå för den var verkligen sevärd.

I morgon skall jag hämta mammas gubbe i gbg igen å köra hem honom. Snäll jag är va?
Sen skall jag hem å pussa på min sambo å gosa han jätte mycket innan han börjar jobba IGEN. Sen får jag se vad det hittas på. Vad ska ni göra? Natti mina goingar.

PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Annika

tack så mycket för kommentaren på mina havs-bilder. =)

Ingen fara att du avslöjade för mycket av filmen för jag kommer säkert glömma av det ändå när jag själv ser den någon gång =)

2010-07-11 @ 02:22:49
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha vad rolig du är! Jag hade nog ändå inte tänkt se den...men ändå. Jo, jag kommer upp på lördag. Men jag kommer ha fullt upp då det kommer släkt från Holland. Men om jag har en stund över så hör jag av mig, absolut! :)

2010-07-11 @ 13:01:01
URL: http://lisatown.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0