Tisdagen den 9de februari 2010.

I dag har jag jobbat i mellan 8-15 sen direkt efter jobbet stack jag å mötte upp lisa på gymmet. vi gymmade i en å en halv timma lagom tycker jag. åh jag tycker verkligen att det är kul att gymma. Jag blir super stolt över mej själv när ja kom hem från jobbet att jag faktiskt åkte å gymmade. You go girl.

Åh nu till en update om nutrilett dieten. Det går fortfarande väldigt bra. Ja känner mej mätt av shaken men i dag var jag verkligen sugen på nåt. så jag tog mej några gurk skivor och en tomat å knaprade som man får göra. nu har det gått två hela dagar med nutrilett dieten å hela 12 dagar återstår. kommer jag klara detta verkligen? tro fan att jag kommer göra det. det är bara till att peppa sej själv. nu ska ja ta mej en härlig dusch å duscha bort gym svettet. så kanske jag uppdaterar mer sen. annars så gör jag det i morgon. Puss puss babes.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0