Nutrillette

På tal om nutrillete så har jag innan vart lite i mot det, jag tror att man går upp allt som man har gått ner igen när man börjar äta. men jag behöver detta som en kick start. men eftersom att jag ska träna gärnet å tänka på vad jag äter när jag slutat med dieten så får man bara hoppas på att man inte går upp igen. så varför inte göra ett försök. klockan är snart tre å jag har fortfarande inte fuskat. har endast druckit två shakes å vatten. å jag känner inget behov eller sug efter mat. jag känner bara sug efter att fettet kring min mage ska försvinna å det är ju bra det. Men det är inte mycket jag vill gå ner det är endast lite över magen å lite sånt på andra ställen. och det är för att må bra i mej själv. här är en hel kropps bild på mej i från sommras å det är så jag ser ut i kroppen nu. så en före bild kommer nu å sen får jag lägga upp en bild på hur resultatet blir om det nu blir något hihi :)





Men när jag är klar vill jag fortfarande ha kvar mina kurvor för en kvinna vill jag fortfarande se ut som och inte som ett streck som kan gömma sej bakom en lykstolpe utan att synas. Så not victoria bekham style. NO NO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte bara träna i stället för svälta sig?

Som du säger när du börjar äta så går du upp igen.

Kroppen kommer ta åt sig dubbelt så mycket av kolhydrater

2010-02-08 @ 18:17:45
Postat av: Sanna

du lille vän jag tränar också :) å man svälter sej inte för man blir faktiskt mätt. å kroppen får i sej allt som den behöver av shakern,

2010-02-08 @ 19:34:15
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0