Nutrilett dag 4

Jag kämpar fortfarande. Men att inte få det för enformigt har jag börjat med ett annat märke med som jag varvar med. allevo sopp diet thai soppa. mycket godare än nutrilett och det känns mer som riktig mat fast den innehåller mycket mindre saker än nutriletten. jag ver inte om det är så bra att blanda två olika märken egentligen men det innehåller ju typ samma saker så det ska väl inte göra så mycket eller vad tror ni? gå ner i vikt borde man i alla fall göra. nu ska ja hoppa in i duschen å sen åka å jobba. slutar kl åtta i kväll så orkar jag slänger jag in ett nytt blogg inlägg när jag kommer hem. ha en underbar dag, puss

Kommentarer
Postat av: Annika

Så du har tagit tag i bloggen igen? =) Vad roligt =)

Strongt av dig att börja med en sådan diet, det hade jag aldrig klarat. Men jag har i alla fall tagit mig ett par träningspass på motionscykeln. Lycka till med vidare träning =)

Kram på dig!

2010-02-11 @ 17:57:54
Postat av: Marie

Läser mer här en annan dag....eh...natt. Ville bra säja " Kul att du e tebaka!" Krrrrraaaaaam.

2010-02-14 @ 02:03:28
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: tess

Hej!



jag utmanad av mej,läs mer på min blogg.

ha en toppen dag

KRAM

2010-03-06 @ 17:33:29
URL: http://tessibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0