Nutrilett dag 3

Ja nu går jag in på Nutrilett dag 3. I går kändes det verkligen för jävligt och omöjligt att klara det. jag var sugen på all slags mat. men som jag skrev så skulle jag sova bort suget. å vet ni vad det hjälpte faktiskt. så i dag har jag tappat suget på mat. å nu är jag i gång igen. och fuskat har jag heller inte gjort. nu är det bara 11 dagar kvar med denna diet. det kanske låter som många dagar. men tänk dej 11 dagar av hela ditt långa liv det är egentligen ingenting. i morse när jag kollade ner på min mage kunde jag verkligen se resultat med. den har verkligen blivit plattare. men jag vet inte om jag har gått ner i vikt då jag inte har någon våg att väga mej på. men det är försent nu eftersom att jag inte vet hur mycket jag vägde innan jag kickade i gång. men i mitt fall är inte vikten viktigast. utan det är ögat. ögat skall få en vacker syn när den kollar ner på magen å känna sej stolt. och sen när jag börjar äta igen så skall jag verkligen vara stenhård mot mej själv och äta nyttigt. jag har en massa god nyttig mat i huvudet som jag tänker på att det ska jag äta sen när jag får. sådan mat som inte har existerat för mej innan. sådan mat som man inte har haft tanke på att den finns. jag skall också vara duktig med träningen. tre gånger i veckan får det bli. jag skulle egentligen ha tränat i dag men jag känner mej för svag för det i dag och trött i musklerna efter igår så i dag får det bli en lång promenad. men vad gör det? jag skall ju träna på fredag å lördag eller söndag. och då har jag fått i hop mina tre dagar på en vecka och det är det som är viktigast, eftersom att jag tränade igår. Så i dag får det bli en vilo dag. när markus slutar praktiken i dag skall vi ta en mysig lång promenad å bara kramas å pussas. ja en riktig gos dag kommer det att bli. nu ska jag svälja min frukost shake och sen kolla på andra avenyn på webben. så ha en underbar dag så hörs vi sen under dagen. och jag är riktigt stolt över mej själv som ennu inte har fuskat.

Puss o kram på er.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Dag tre är ofta jobbig, orkesmässigt sätt, då orkar men oftast inte mycket alls, men efter det brukar det vända. Om du är sugen på någonting så är protein, typ en skinkbit eller fyra räkor (ha några räkor hemma i frysen och tina typ fyra stycken, då dom innehåller salt slutar oftast suget. men man ska ju inte fuska varje dag, utan bara någon gång när du känner att det verkligen inte går), om man äter protein faller man inte ur ketos och det är ketos du är påväg in i nu, när man väl kommit in i ketos mår jag bra men när man är påväg in i ketos mår man ofta sämre och faller du ur ketos genom att fuska eller så så är det jätte jobbigt att komma in i ketos igen, då mår man ofta jätte dåligt igen innan man är inne i ketos. Kämpa på! Kram!

2010-02-10 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0