Måndag den 8e februari 2010.

Hej alla goingar där ute. Nu skall jag försöka börja blogga igen för det är verkligen på tiden. Mycket har hänt sen sist å det har jag verkligen inte tid med att skriva ner. Men jag mår bra i alla fall. Nytt år nytt liv kanske man skulle kunna säga. Mitt nyårslöfte var att skriva in mej påm gymmet å börja gymma så fort jag fick min lön den 25e januari. Löftet hölls och jag är i gång med träningen. 3 gånger i veckan hade jag tänkt att köra, vilket jag tycker är lagom. Jag är verkligen motiverad till att träna då både mina vänner, stora syster å min underbara pojkvän tränar på detta gym inte minst sagt friskis å svettis. Så tre gånger i veckan har jag tränat sedan jag blev medlem. Jag å två tjej kompisar har även bestämmt oss för att gå på diet i två veckor tillsammans, å vi ska köra på nutrillet dieten. så nu jävlar tjejer nu skall vi bli fit. GO Ann å Lisa. Så första dagen i dag då med dieten. Jag var super hungrig när jag vakna å sugen på all slags mat. Men jag stod på mej å svalde ner shaken. Först känndes det omöjligt att bli mätt på denna men efter en halv timma kände jag mej faktiskt mätt å inte alls sugen på mat. För jag är så sjukt sugen på att bli fit. Så vad tror ni? tror ni att jag kommer klara det? Är ledig i dag förresten både från gymmet å jobbet så i dag blir det en städ dag å återvänder i morgon till både gymmet å jobbet. Nu ska jag sätta i gång med att städa diska å tvätta å ta ennu en shake för man skall ju ta fem om dagen. Återkommer i kväll med lite uppdatering om jag har lyckats hålla mej undan från mat. Så håll tummarna för mej. Slänger in en bild med som inte har med texten att göra. En bild på mej å min bebis. Älskar dej hjärtat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0