Galet.

Laddade över massa bilder i från min digital kamera till datorn å hittade bland annat bilder i från sofies fest som hon hade i början av året som var en riktigt lyckade fest. Mycket sprit å söndriga stolar, toaletter å stols ben med kondomer på och ett härligt folk. Bättre än så kan det knappas bli. Det var verkligen den roligaste festen på länge. Har nog aldrig skrattat så många gånger under en och samma fest. Härlig fylla fick jag med. Och det bästa av allt, alltså det största pluset med denna fest var att jag inte blev det minsta bakfull. Tänkte slänga upp lite bilder i från den nu. Så se och njut.





Elina på besök å visar upp sin pojkvän för första gången. Men efter cirka fem minuters hångel på stolen så sa det brak å ett stolsben flög av hahahhahahah.





Bettan gillade minsann att suga kottens dolme. (stols benet med kondom på).



Sorry men ni får nöja er med dessa två bilder i från Sofies fest då det är häst balle segt att ladda upp bilder här på blogg.se men de kanske kommer mer en annan dag. Så håll ögonen öppna babes.
Men det här var i alla fall dom två ballaste bilderna i från den festen. Nu ska jag vila en stund. Kanske kolla en film eller nåt. Åh vänta tills min bebis hör av sej efter gymmet. I fall han ska komma å sova hos mej eller om han sover hemma i natt. Så gos eller inte i kväll? Det återstår att se. Men jag är i alla fall ledig i morgon, Gött är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0