En paus i städandet :)

Åh jag är stolt över mej själv att jag är så grym på att städa. Men ennu stoltare är jag över att jag ennu inte har fuskat. jag kände jätte stort sug på sushi förut när jag stod å diskade. men jag skall stå på mej. jag ska inte äta nåt. jag ska bara dricka vatten å nutrillette shake. radion är på högsta volym å jag har värsta energin när jag städar. i morgon blir det jobba till kl tre sen möta lisa på gymmet å köra lite. grymma är vi. vad har ni gjort i dag? antar att dom flesta har kommit hem i från jobbet/skolan nu. se nu till att kommentera lite så jag får se vilka ni är som läser.






Fy tusan vad sugen man blir när man ser denna bilden.
Men jag SKALL klara av detta. Kämpa kämpa.
Blod svett å tårar.


Kommentarer
Postat av: JOJJO

Va kul att du bloggar igen =)

2010-02-08 @ 18:16:22
Postat av: beccaa

duktig e du :):):) jag va ii skolan utan att ha en enda lektion erkänn duktigt xD

2010-02-08 @ 19:09:35
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0